Lista artykułów / Treść artykułu

Wszystko o Gwarancji Produktowej


Termin gwarancja budzi u osób które kupują bagaż podróżny wiele pytań. Z tego właśnie względu chcielibyśmy wyjaśnić przyszłym i aktualnym użytkownikom produktów sprzedawanych w naszym sklepie co tak naprawdę rozumiemy pod pojęciem gwarancji udzielanej produktom.
 
Teoretycznie każda torba podróżna lub walizka posiada określoną przez producenta gwarancję. Jednak należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych związanych z nieprawidłowym użytkowaniem bagażu lub wystawieniem go na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub substancji które mogą spowodować zniszczenie powierzchni walizki lub torby podróżnej. Jeżeli np. podczas podróży samolotem
 
Twoja walizka lub torba podróżna zostanie zniszczona linie lotnicze są zobowiązane do jej naprawienia lub wymiany na nową pozbawioną uszkodzeń. Jeżeli walizka lub torba podróżna zostanie uszkodzona w bagażniku Twojego samochodu – tego typu uszkodzeń niestety gwarancja nie obejmuje. 
 
Jeżeli Twoja torba lub walizka nie działa prawidłowo (zamki błyskawiczne, zamki zatrzaskowe, klamry zatrzaskowe) lub jeżeli materiał wykazuje defekty, skazy lub inne uszkodzenia, które mogły powstać podczas produkcji – gwarancja wystawiona przez producenta zobowiązuje go do naprawy lub wymiany produktu na nowy wolny od wad technicznych. W takim przypadku firmy, których produkty sprzedajemy udzielają na tego typu uszkodzenia 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty oferowane w Polsce.
 
Wyjątek stanowi firma TARGUS oraz firma The Healthy Back Bag, które na wszystkie oferowane produkty udzielają dożywotniej gwarancji (Lifetime Limited Warranty). 
 
ZESPÓŁ BAG4YOU

producenci:

logowanie:

login:
hasło: